Een speelse en
ambitieuze
identiteit
voor Waldo

Waldo is een professionele chocolatier en patissier. In samenwerking met Waldo hebben wij een identiteit ontwikkeld dat het merk in staat stelt om te groeien en tegelijkertijd consistent te blijven. Doel was om Waldo de vrijheid te geven actief te worden in verschillende markten en het merk in een hoger maar toegankelijk segment te positioneren. De nieuwe identiteit geeft het merk een scherp randje en blijft aantrekkelijk voor retail en restaurants. Door de ontwikkeling van bijzondere verpakkingen, met oog voor detail uitgevoerd.

 

De identiteit

 

enbiun heeft een identiteit ontwikkeld die gebruikt maakt van contrast. Aan de donkere en strakke bovenzijde staat een rationeel en sterk logo. Aan de onderzijde van de identiteit is ruimte voor expressie, beeld en een boodschap.

enbiun heeft ook een volledig assortiment aan uitingen ontwikkeld, waaronder verpakkingen, visitekaartjes, briefpapier en de website. Voor de website hebben wij ook de art direction gedaan voor de fotografie.

waldopatisserie.nl

chocolade
stationery design
stationery design
tassen
DSC_1979
website
website
21. Mokka_chocolade
packaging design
packaging design
tags
  • communication
  • packaging
  • photography
  • product development
  • signing
  • social media
  • strategy
  • website
Jan Willem van de Sande
Sales Director

Every talk
starts with
a dialogue

Get in touch →