Een nieuwe identiteit
voor een restaurant
in een oude boerderij

Vroeg is een prachtig restaurant met bakkerij in Bunnik, een klein dorp aan de rand van Utrecht. Na 5 succesvolle jaren was het tijd voor een update van de identiteit . Samen met food ondernemer Hans Kempers, is enbiun aan de slag gegaan met het foodconcept.

het volwassen worden van een identiteit 

Een identiteit ontwikkelt zich en wordt volwassen. Als designstudio vonden wij dat dit terug te zien moest zijn als foodconcept in de menu’s, verpakkingen en ‘signing’. Het proces van volwassen worden is de basis geweest voor het ontwikkelen van de identiteit en de ‘tone of voice’. We hebben dit vertaald naar een minimale en gedetailleerde identiteit, die een contrast is met en tegelijkertijd versterkt wordt door het gezellige en warme interieur van Vroeg.

web presence 

We wilden de kwaliteit en ambacht van Vroeg ook graag online communiceren. Functionele pagina’s die met precisie zijn ontworpen en de de strakke typografie krijgen extra diepte door de warme fotografie stijl.

bekijk www.vroeg.nl

Website Vroeg Foodconcept
Refined menu's with photography by Rachel Schraven
Refined menu's with photography by Rachel Schraven
DSC_0241

een sterke nadruk op fotografie

Een minimalistische identiteit straalt eenvoud en detail uit. Om hier tegenwicht aan te geven hebben we gekozen voor een atmosferische fotografie stijl. We werkten samen met Rachel Schraven en Saskia Lelieveld. Zij zorgden voor fotografie die naadloos aansluit bij het nieuwe design.

 

Meer fotografie van Vroeg

Vroeg bakkerij foodconcept enbiun
DSC_0164
DSC_9970
Design verpakkingen vroeg foodconcept
DSC_0278
tags
  • communication
  • packaging
  • photography
  • product development
  • signing
  • social media
  • strategy
  • website
Jan Willem van de Sande
Sales Director

Every talk
starts with
a dialogue

Contact opnemen →