“Vincent” is een luxe to-go food concept met een open keuken dat vers eten serveert aan gemiddeld 700 mensen per dag. De basis is de ontwikkeling van een ‘flow’ die de pieken van werknemers en gasten aankan en de versbereiding van het eten laat zien. Het concept heeft binnen een maand ‘break-even’ gedraaid en bleek een groot succes wat betreft klantervaring.
Open keuken als middelpunt
Om meer capaciteit en betere routing te realiseren heeft enbiun de ruimte getransformeerd van gesloten naar een open ruimte. Het bijkomende voordeel is dat door het open floorplan veel meer natuurlijk licht naar binnen valt. De met glas afgesloten keuken functioneert als een centraal punt, met daar omheen drie losse bars waar een grote diversiteit aan vers bereide maaltijden kunnen worden gekocht.
Vincent van Gogh’s handtekening was de inspiratie voor de identiteit
Het samenstellen van een menu,
geïnspireerd door smaak en kleur
We hebben de naam van Van Gogh veranderd in Vincent, de manier waarop de kunstenaar zijn werken signeerde. Vincent was ook de inspiratie voor het “palet” van de ruimte, een los buffet waar men een maaltijd zelf samen kan stellen.Het dagelijks menu is gebaseerd op smaak en kleur, met ondersteuning van ons HEAT Performance team.
Een aanbod afgestemd op de wens van de werknemers
Met de ontwikkeling van Vincent kan de organisatie hun werknemers nu intern een volledig aanbod aan eten en drinken bieden.
HEAT heeft het concept verder ontwikkeld en geoptimaliseerd met ‘cross-’ en ‘upselling’, en diverse marketingactiviteiten.