Gedroogd fruit
zonder toevoegingen

Gedroogd fruit zonder toevoegingen. Dat verschillende soorten fruit smakelijk en heerlijk zoet zijn is bekend. Maar hoe overtuig je een groot publiek om een bewuste en verantwoordelijke keuze te maken? Hoe maken we het snacken van gedroogd fruit interessant en leuk?

 

Branding en design voor een gezonde snack

 

enbiun heeft een naam, strategie en implementatie voor het product NoCandy ontwikkeld. Wat grafisch design betreft hebben we voor een frisse en speelse look gekozen, omdat gezond ook hip en leuk kan zijn! NoCandy is nu beschikbaar op meer dan 40 locaties, bij onder andere ziekenhuizen en WAAR winkels.

 

NoCandy verkooppunten

 

We ontwikkelden een verkoopstand voor NoCandy, die voor verschillende evenementen inmiddels gebruikt is. Er zijn inmiddels plannen voor een NoCandy winkel en een NoCandy snoepautomaat.

IMG_0036
Unknown
No Candy zakjes
tags
  • concept
  • food
  • graphic design
  • menu
  • signing
Jan Willem van de Sande
Sales Director

Every talk
starts with
a dialogue

Get in touch →