enbiun voor Bacchi
Rust. Opladen. Koffie van Bacchi. Rijke smaak, heerlijke aroma. Pure verwennerij. Een nieuwe koffie. Bacchi: een koffiemerk dat enbiun heeft ontwikkeld voor Black Espresso Services.
Doel: een sterk en onderscheidend merk bouwen dat ongekend is en koploper zal zijn. Bacchi refereert naar zowel ‘kus’ in het Italiaans en ‘bakkie’ in het Nederlands.
Na het concept achter het merk te hebben ontwikkeld, zetten we een volledige communicatielijn neer, bestaand uit modules. Deze lijn is uitgewerkt in zwart-wit fotografie gecombineerd met illustraties. Wat er voor zorgt dat er eindeloze mogelijkheden zijn om elk ‘Bacchi moment’ te visualiseren.
Van de verpakkingen tot de papieren bekers en van de website tot een koffiebar. Alles past binnen een modulair systeem dat werkt voor zowel food service als voor catering en facility management. Een systeem dat perfect past binnen de Bacchi uitstraling.
geserveerd op 195 locaties,
1 miljoen 'Bacchi's' per jaar
Er kan nu bij meer dan 195 locaties in Nederland genoten worden van een Bacchi. Denk bijvoorbeeld aan SNS REAAL in Utrecht, het nieuwe ING hoofdkantoor in Amsterdam en andere mooie food en koffiezaken in de grote Nederlandse steden.
enbiun is nog steeds nauw betrokken als partner van Bacchi en verzorgt alle grafische uitingen voor klanten en evenementen. Er is nu ook een Bacchi retail assortiment beschikbaar met verpakking van 300 gram. Deze zijn online verkrijgbaar bij verschillende koffiezaken.
Recentelijk hebben we een nieuwe Bacchi productlijn ontwikkeld. Een divers assortiment van ‘single origin’ koffie met uitgesproken smaken. Speciaal voor koffieliefhebbers die van een bijzonder en exclusief kopje koffie houden.
ga naar: www.bacchi.nl